Post by vieroprockmica on Mar 14, 2022 1:25:48 GMT 2
------------------------------------------
▶▶▶▶ 4 Pics 1 Word Cookie ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ 4 Pics 1 Word Cookie IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ juksekode uendelig alle ▞▞▞
▞▞▞ 4 Pics 1 Word Cookie 2022 version ▞▞▞
Veldig bra. Hvis du ikke kan finne ut hvordan du kjøper ingen annonser, er du dum. Det er lett minst. Dette spillet er flott å sovne til.
4 Pics 1 Word Cookie Palabras oyf
Fint lite spill. Utfordringer er vanskeligere enn vanlig spill, og det er det de er til for. Annonser er ikke irriterende
Jeg elsker dette spillet, det er morsomt og enkelt å spille
Avslappende, har akkurat begynt å spille
Fint og enkelt er det jeg elsker
Apollo Justice Ace Attorney Adventure ybi
Sakte og lett i begynnelsen, men blir bedre og mer utfordrende.
Går til en tom side når jeg prøver å åpne spillet. Jeg kan ikke få dette spillet til å åpne
Endelig et spill som spiller som det er annonsert!
For enkelt! Hovedsakelig for barn.
Jeg hater pesty-varslene. Jeg ville vært åpen for å spille hvis og når jeg ville, jeg vil ikke bli minnet på at du er der
Morsomt lærerikt
Jeg liker det så langt, men jeg håper puslespillet blir litt vanskeligere og bedre
Non-stop annonser gjør dette enkle spillet irriterende!
Når jeg skriver inn word, dekkes mellomrommene med brun boks. Boksene er ikke synlige.
Enkelt, men morsomt!
Super så spennende godt spilt Den så veldig glad og elsket ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
Veldig morsomt spill for å fordrive tiden!
Kjedelig og for mange annonser.
Ville gitt 5 stjerner hvis det ikke var for de veldig irriterende annonsene etter å ha spilt 2 eller 3 spill,,,bli kvitt annonser jeg vil gi 5 stjerner ellers sletter jeg spillet
Nyt
4 pic er så ethimg det skadede hodet mitt kan spille og ha hjernen sterkere
Jeg må kjøpe myntene jeg allerede har vunnet? Skam deg! Avinstallerer 😡😡😡😡😡
Gane var morsomt, MEN jeg er uvillig til å bruke S-pennen min til å trykke på bokstavene. Jeg har problemer med fingerferdighet. Så måtte avinstallere spillet
Bra spill
Det får tankene til å fungere
Jeg er en hjerneslagsoverlever, jeg liker dette spillet veldig godt, det hjelper meg også med stavemåten min.
Veldig morsomt og lærerikt å spille.
Det er ikke gøy lenger. Den slipper meg ikke forbi nivå 1503. Det er som om den sitter fast på det nivået. Så jeg avinstallerer den
Morsomt og underholdende!!!
Så langt liker jeg dette spillet, grafikken er kul!!
Jeg har akkurat begynt å spille dette spillet. Så langt liker jeg det veldig godt. Ser frem til å fortsette med flere utfordringer.
Morsomt og avslappende og mye konsentrasjon
4 Pics 1 Word Cookie Παιχνίδια λέξεων cua
Å være en TBI-person med STM-problemer fra tid til annen. Dette spillet er flott til å minne hjernen på å IKKE glemme og bruke mye tid på å huske enkle ting
Jeg elsker de 4 forskjellene velger å gjeste svaret
Dette spillet er kjempebra! Jeg elsker det og ordet cookies krysser!
Enkelt spill
Dette spillet er for enkelt. Det er ikke utfordrende i det hele tatt. Gikk gjennom 50 plussnivåer på 5 minutter, og måtte gjennom 20 plussannonser. Bortsett fra det går det i grunnen bare tid.
For mange annonser - kan ikke nyte spillet
Jeg nyter det.
4 Pics 1 Word Cookie Žodžių iaai
Til kjedelig ingen spenning
Får ikke til denne siste, men elsker ordspillet inntil da var det et bra spill
Ville vært et flott spill hvis det ikke var så mange annonser at de dukker opp hvert par brett
Enkelt og herlig.
Jeg liker ordspill
Enkel. Vanedannende ‼ Moro ‼ Moro‼ Moro‼ ingen annonser👍
Har akkurat begynt å spille, men jeg liker det. Jeg synes det er utfordrende. Det gjør det morsomt
Jeg gir den en fire fordi hjernen min ikke er så skarp og levende som den pleide å være!